Werkplaatsenboek in het Nederlands

Homepage Forums Techniek Werkplaatsenboek in het Nederlands

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Frans Dijkstra 5 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Maarten Engels
    Bijdrager

Zie onderstaande link voor het officiele werkplaatsboek Austin Healey 3000 BJ7 en BJ8:

Werkplaatsboek Healey 3000 MkII & MkIII in het Nederlands

Scrib is wel een enorme zuigsite – maar grote dank voor de upload!

Dus https://drive.google.com/file/d/1S1FY8yQxPc49FE7nOQ2y0uOa_KfeSHSV/view?usp=sharing

Het probleem van Scribd is dat ze alleen met een maandelijks abbo werken en als je dus niet op let USD per jaar blijft betalen per jaar voor dat ene document dat je ooit downloade.

Beste,

Bij het downloaden van het ganse bundel, zijnde een 256 bladzijden dik, krijg je niet alle zichtbare bladzijden… de documenten zijn beveiligd en kosten uiteraard wel geld bij downloaden bij de Amerikaanse vrienden. Het afdrukken van de talloze pagina’s verloopt echter zeer moeizaam omdat de gebruikte instellingen nogal sluw is en niet overstemmen met de gekende pagina instellingen
    Uiteraard is elke bladzijde dwars voorzien van de de titel “Maarten Engels”

Echter, alles kraakt en het is een geweldig werkzaam bundeltje, en dit in het Nederlands.

Ik beschik evenwel over een complete kopie ( waar de auteursrechten zijn van betaald…) evenwel kan dit via de club ter beschikking worden gesteld..

mvg

Dat is altijd beter natuurlijk. Ik heb er eentje achterin liggen (maar niet in het NL dacht ik) dus dacht snel thuis te zijn zonder deze te scannen. Auteursrecht geldt 70 jaar en zo oud zijn ze ook weer niet.

en ja ik heb wel interesse in een olie vrij werkhandboek.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.