Verlengstukjes uitlaat

Homepage Forums Vraag en aanbod Verlengstukjes uitlaat

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 1 jaar geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Anoniem

Voor mijn AH 3000 BT7 zoek ik een kort verlengstukje voor mijn uitlaat. En waarom dan wel? Momenteel blaast de uitlaat alle uitlaatgassen tegen mijn overrider aan, die daardoor permanent wordt zwart gemaakt.
    Ik herinner me van vroeger wel dat er opzetstukjes te koop zijn die de uitlaatgassen meer naar beneden sturen. Iemand een idee waar die opzetstukjes nog te koop zijn?

Ron Kraimaat
    Bijdrager

Hi Leon,
    Die heb ik inderdaad ook wel eens gezien. Ik heb gezocht, maar ik kan ze (net als jij..) online niet vinden.

Je kunt overwegen een RVS pijpje te nemen. Van b.v. het merk Simons zijn universele uitlaatdelen te koop.
    Of anders kan een uitlaatsysteem- bouwer misschien twee gebogen pijpjes maken?

Succes,
    Ron

Anoniem

Ron, dank je. Ik hoop er nog steeds op dat er iemand roept dat ze gewoon ergens te koop zijn….. Maar dit is wel een alternatief

Wim Janzen
    Bijdrager

Hallo Leon, Ik heb nog wel twee rechte pijpjes verchromend, eind sierstukken dus. Maakt de pijp ook langer.
    Moet je me maar even bellen. Wim

Anoniem

Wim, ik ga je vandaag bellen!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.