Club weekend september

Homepage Forums Algemeen Club weekend september

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Martijn Broekhuizen 2 maanden, 3 weken geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

De discussie laaien nou niet echt de pan uit hier maar goed ik waag nog eens een poging…

Wij zijn benieuwd of er meerdere leden hetzelfde denken over het weekend in september betreft de record poging etc.
    Wij hoeven niet echt heel perse net na de vakantie s die vaak niet gratis zijn dan weer een best kostbaar weekend met hotel in een dorp dat voor ons op de fiets te doen is.

Maar zouden het wel leuk vinden om mee te doen aan de record poging.
    Nu waren wij wel enigsinds verbaasd dat vanuit de club de voorkeur uitgaat na mensen die het hele weekend mee doen incl hotel etc die dan ook mee doen aan de record poging.
    Lijkt mij dat je de doelstelling eerder gaat halen om zoveel mogelijk Healey s bij elkaar te krijgen zonder mensen te verplichten een best kostbaar weekend met een hotel overnachting verplicht te stellen.

We zijn benieuwd of meerdere leden daar ook zo over denken

Ron Kraimaat
    Bijdrager

Hallo Martijn,
    Ik had exact dezelfde overwegingen. Hoe gezellig een clubweekend ook is, zo vlak na de vakantie en dicht bij huis, heb ik me (uit kostenoverwegingen) niet ingeschreven.
    De rit, met recordpoging, will ik echter best aan meedoen!

Roy

Dat was inderdaad ook ons idee.
    Echter schijnt het voor als nog niet mogelijk zijn enkel mee te doen aan de record poging.
    Wat mij toch wel bevreemd.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.