Autoslaaptrein

Homepage Forums Algemeen Autoslaaptrein

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Marc Verloo 4 maanden, 1 week geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Hallo. Zijn er leden die ervaring hebben met de autoslaaptrein. Ik overweeg om op deze manier naar Italië te reizen deze zomer en maak me vooral zorgen over bodemhoogte.
    Groeten
    Dennis

Bernie Wolf
    Sleutelbeheerder

Dennis, ik heb eenzelfde vraag. Reis naar Sicilië heen met boot vanaf Genua, terug zoek ik naar ander transport. Wie heeft ervaring?

Marc Verloo
    Bijdrager

Hallo,
    Wij hebben reeds 3 x de autoslaaptrein genomen. Wij hebben reeds 3 x deel genomen aan de Via Flaminia, een rally voor oldtimers Italië georganiseerd door Bart Kleyn (zie website viaflaminia).
    Wij zijn 2 x vertrokken in ‘Hertogenbosch met aankomst in Livorno (heen en terug) en 1 x met vertrek in Dusseldorf en aankomst in Verona (H & T). Het laden kan soms wat lang duren. Het comfort is matig. Wij namen éénmaal een gedeelde cabine, wat wij niet aanraden. Een privé cabine is aan te raden. Wij hebben ook steeds een diner genomen in de late shift. Dan kan men nog rustig wat blijven zitten in het restaurant. Tegen 23 uur in bed en tegen 7 uur ontbijt (ontbijt vonden wij matig). Na ontbijt komt men uitgerust aan op bestemming.
    Een goede oplossing, vooral in groep. Overal wat gaan babbelen, glaasje drinken, eten, … Tijd vliegt voorbij. Mooie vergezichten (Brennerpass).
    Toch vrij duur (+/- 1700 euro H & T
    Geen enkel probleem qua hoogte of breedte. Wagen wordt goed vast gelegd.
    Voor vragen kan jij mij bellen op +32 477385620

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.