Reageer op: Tips rondreis zuid engeland?

Homepage Forums Algemeen Tips rondreis zuid engeland? Reageer op: Tips rondreis zuid engeland?

Ron Kraimaat
Bijdrager

Hallo Marc,

Leuk! Buiten Cambridge heb ik met mijn gezin de afgelopen jaren de plaatsen die je noemt bezocht. Niet in de Healey, want dat gaat niet passen.

Oxford is erg mooi, maar in het hoogseizoen overbevolkt (veel Chinezen). Wij zijn aangehaakt bij een tour gegeven door een ex Oxford student. Het zou nu niet zo druk moeten zijn, maar parkeren in de stad blijft waarschijnlijk toch uitdagend. Wij hebben de auto op een P&R buiten de stad gezet.

In de Cotswolds heb je enorm veel leuke dorpjes. Doe b.v. Bourton-on-the Water aan (heeft een leuk overzichtelijk auto museum met ‘Brum’ en een vogelpark) en Stow-on-the-Wold.
Je waant je in een aflevering van Father Brown of Midsummer Murders…
Stratford-upon-Avon is ook leuk, zelfs wanneer je geen Shakespeare fan bent. Ook grappig is het handbediende veerpontje. Je bent dan ook redelijk dicht in de buurt van AHSpares (voor het geval je gelijk wat onderdelen wilt meenemen).

Een tearoom in een willekeurig dorp is natuurlijk altijd goed! De keuze in zelfgebakken taart is meestal reuze.

Wat er in Bath, Beaulieu en Canterbury te zien is weet je zelf vast wel 😉

Ik hoop dat je dochter slaagt en jullie zullen in elk geval een mooie week hebben!

groet,
Ron