Reageer op: nieuwe site frisse blik?

Homepage Forums Algemeen nieuwe site frisse blik? Reageer op: nieuwe site frisse blik?

Bernie

Dank voor je antwoord.
Waar het aan ligt weet ik niet precies. Maar ik denk ook een beetje aan het leeftijd verhaal.
Ikzelf ben 41 en ben toch wel aardig van internet en dat soort zaken. Het is minder persoonlijk ja dat weet ik. Maar wel kortere wegen en vaak met tijdsdruk en zaak sneller contact te leggen met anderen dan in het echt.

De stand is opzich wel leuk. Maar ik voel het niet echt als aantrekkelijk. Er lopen vaak veel mensen rond van gemiddelde leeftijden van rond de 60.
De sfeer die er hang komt mij vaak een beetje decadent over. (sorry als ik hiermee mensen op hun … trap dat is echt niet de bedoeling)
Ik liep bijvoorbeeld even langs bij Little Car Company achter de Healey stand. Omdat we naast onze Healey ook een oude Mini hebben voor mijn partner die we aan het restaureren zijn.
Hier werden we snel aangesproken door iemand met een leuk praatje dat is dan wel een commercieel bedrijf maar de sfeer en gevoel is dan wel gelijk gemaakt.

wellicht ligt het ook mijzelf hoor.
Maar door dit topic krijg ik zo nu en dan via andere weg ( e mail whatsapp) wel reactie van mensen die rond mijn leeftijd zitten met hetzelfde gevoel.

Wellicht is wat verjonging her en der en wat andere kijk op zaken iets om eens wat meer na te kijken.
Tenslotte komt er een generatie Healey eigenaren die wat jonger zijn.

Bijvoorbeeld een facebook community is aardig 2017. er gebeurt wel wat daar. Maar het is ook wellicht aan ons (de wat jongere leden) om daar wat meer leven in te blazen