Reageer op: nieuwe site frisse blik?

Homepage Forums Algemeen nieuwe site frisse blik? Reageer op: nieuwe site frisse blik?

Het type Healey gaat het me niet zozeer om Flip.

Ikzelf heb een 3000 MKI 2 seater. Zelf van de grond af gerestaureerd. En dan zijn de kosten iets meer te overzien natuurlijk.

Het Healey virus heb ik van huis uit mee gekregen. En het restaureren geleerd van mijn vader. De eerste keer dat ik een big Healey zag was ik gelijk veliefd. Na mijn idee de mooiste auto ooit gemaakt. Stukken mooier dan een E Type waar iedereen gek van is.
Ik heb me destijds ook als doel gesteld ik wil ooit een Healey voor mezelf. Een 2 seater en zwart met rood interieur zoals ie origineel geleverd is.
En wat staat er juist een BN7 zwart met rood interieur…..

Maar dat heeft verder niets te maken met dit item. Wat ik mis is meer de mensen die zo nu en dan wat leuks doen/organiseren.
Leuke betaalbare ritjes en eventueel overnachting in een leuk maar ook betaalbaar hotel. Geen hoge inschijfgelden.
Maar puur gericht op rijden en contacten opdoen.

Ik wil daar best eens wat tijd in steken. Maar alleen red ik dat niet.
Ik heb ook zoals waarschijnlijk meerdere mensen hier een bedrijf waar ik 5-6 dagen per week tijd in steek.
Dat neemt niet weg dat ik best bereid ben wat tijd te steken in leuke initiatieven.

Ik heb jaren lang snelheids rallys gereden zoals Hellendoorn rally ELE etc etc. Dat dan wel met modern materiaal Mitsubischi Evo.
Daar ben ik sinds vorig jaar mee gestopt dus iets tijd over :P.

Daardoor wel heel veel ervaring met roadbook en bol pijl etc.

Ik zit sinds kort bij regio Veluwe ipv regio midden. Ik heb wel het idee dat Veluwe wat meer leeft en meer word gedreven door wat jongere mensen.