Lustrum AHOCN 11 t/m 14 juni 2020

Kaart wordt geladen...

Datum/Tijd
Datum(s) - 11 jun 2020 - 14 jun 2020
Hele dag

Locatie
Klosterpforte

Weblink:


 

 

 

Waarom:

Dit is het 9e Lustrum van de AHOCN, omdat 45 jaar geleden op 6 april deze mooie club is opgericht, mede door wijlen Hans Broers.

De doelstelling van de AHOCN is om het rijdend erfgoed van Donald Healey te koesteren en de passie hiervoor te delen met andere Healey vrienden en vriendinnen.

En eigenlijk is het ook wel leuk en gezellig om 4 dagen alleen maar met je passie en hobby bezig te zijn.

Wanneer:

We beginnen op donderdag 11 juni, waar jullie je vanaf 13.00 uur kunnen melden bij de organisatie-desk in de foyer van Hotel Klosterpforte.

Na van een mooi en gevarieerd programma te hebben genoten (zie hiervoor onder het item programma, wat er zoal te gebeuren staat) zal dit weekend op zondag 14 juni afgesloten worden.

In deze tijd van het jaar is het in het Teutoburgerwoud al goed vertoeven tussen het frisse net ontluikende groen en het doorsnee vaak mooie weer.

Diegene die ook de Pinksterdagen aangrijpen om er even tussen uit te gaan, hebben ruimschoots de tijd om hiervan weer aan te sterken om 1,5 week later naar Hotel Klosterpforte ‘ab zu Fahren‘, en dat brengt ons meteen op de volgende alinea….

Waar: 

We hebben vooral gezocht naar een bestemming die voor heel Nederland op een acceptabele te overbruggen afstand ligt en ook in een mooi natuurgebied met de nodige afwisseling in hoogtes, cultuur etc.

Daar vonden we na wat speur- en veldwerk het familiehotel ‘Klosterpforte“ in Mariënfeld /Duitsland, waar de 4e generatie reeds geboren is om dit prachtige familiehotel voort te zetten.

Dit hotel is vroeger ontstaan uit een klooster, waar in de loop der jaren het nodige bijgebouwd is en hierdoor als het ware een klein dorpje is ontstaan. Vele beroemdheden zijn ons reeds voorgegaan, waaronder het AJAX-elftal uit 2018.

Voor Feyenoordfans, wees niet bang, ze zijn al weer weg….

 Voor meer indrukken, kijk gerust eens op hun website:

Programma:

Donderdag 11 juni

Vanaf 13.00 uur kunnen jullie je vervoegen bij de organisatie-tafel in de foyer van het hotel, waar jullie de weekendbescheiden ontvangen en de kamers toegewezen krijgen. 

Na eerst opgefrist te zijn, en een eventuele rondgang “über das Gelände“ te hebben gemaakt, is er een Meet & Greet bij de Tenne zaal, waar ook rond de klok van 19.00 uur gegeten zal worden.

Vrijdag 12 juni

Deze dag zal vele karakters hebben, waarbij voor ieder wat wils.

Denk aan:

  • Ontspannen – met een mooie tour tocht langs mooie plekjes, en nadien bijvoorbeeld in de Welness of in de bar bijkomen van de mooie dag.
  • Leergierig – in het MIELE-museum erachter komen dat ze daar niet alleen wasmachines hebben gemaakt, maar ook fietsen en motorfietsen, en natuurlijk weer via een mooie route terug naar het hotel.
  • Behendig – zou het zomaar kunnen zijn dat we op een startbaan van een vliegveld gaan kijken wie het snelst van 0 op 100 is, of wie de beste stuurman kunsten kent, vliegtuigen zijn er ook, dus wie weet, laat je verrassen.
  • Observerend – vanaf 16.00 kijken wat er zich allemaal presenteert op de Healey Boulevard.
  • En zo zijn we bezig om het ieder naar zijn of haar zin te maken, De rijders kunnen rijden, maar diegene die iets anders van het programma interessant lijkt, heeft ook een mooie dag.

Waarbij rond de klok van 16.00 uur er een gezamenlijke Healey Meeting zal zijn op het Healey Plein/Boulevard.

Rond 19.00 uur is er een Grill avond ‘im Biergarten vom Klosterkeller’, hier worden diverse ‘Grillspezialitäten’ geserveerd.

Ook is aan de mensen gedacht die graag een voorgerecht hebben van salades, Mozzarella, sla en overige gezonde lekkernij, welke met chili dip kruidenboter Quark en overige Zutaten compleet gemaakt kan worden.

Bij de Grill zijn langsgekomen, de koe, het zwijn de kip en iets uit de zee, maar ook is gedacht aan de vegetariërs onder ons. 

Kortom rijkelijk en lekker.

Als afsluiting is er nog een heerlijk toetje.

Zaterdag 13 juni

Traditioneel is er op zaterdag de tour der toertochten, die professioneel zal worden uitgezet.             Natuurlijk zal niet alleen het rijden, maar zeker ook het genieten centraal staan.

Een keuzemogelijkheid tussen een lange en/of kortere route, met beiden als doel: genieten, verbazen en bewonderen. Nadien verzamelen we ons op het grote grasveld (Kloster Platz) in de Residence Klosterpforte, waar met zicht op ons rijdend erfgoed aan “die Theke“ onder het genot van een drankje de avonturen van de dag besproken kunnen worden.

Niet te lang doorzakken, want rond 18.30 uur worden we in Smart Casual in de grote Kloosterzaal verwacht voor het aperitief. Aansluitend zal het diner worden opgediend, dit zal net zo smaken als de ambiance waarin we mogen vertoeven, waar we zullen zorgen dat deze geheel Healey gerelateerd aangekleed zal worden. Waarna dit vervolgd zal worden door een geweldige feestavond. 

De gehele avond zal worden begeleid door livemuziek, waarop we een dansje kunnen wagen… 

Zondag 14 juni

Jammer genoeg zal deze dag in het teken staan van “ieder gaat weer zijns eigen weegs“.Nadat we hebben uitgeslapen, kan er om 11.00 uur worden aangeschoven voor de Brunch. De middag zal ook nog een invulling krijgen en rond de klok van 16.00 uur wensen wij eenieder een behouden thuiskomst.

INSCHRIJVEN:

Vanaf 1 september 2019 kan er ingeschreven worden voor dit evenement,

Voor de 3 overnachtingen en het ontbijt, het diner en de overige kosten behorende bij het programma       (Routeboek, schildje of sticker, band etc.) Betaal je met de vroegboekkorting:

€ 475.- p.p. voor een 2-persoonskamer (geboekt en betaald voor 1 januari 2020)

€ 495.- p.p. voor een 2-persoonskamer (geboekt en betaald na 1 januari 2020)

€ 587.- p.p. voor een 1-persoonskamer (geboekt en betaald voor 1 januari 2020)

€ 607.- p.p. voor een 1-persoonskamer (geboekt en betaald na 1 januari 2020)

Beschikbaar zijn 105 tweepersoonskamers en 46 eenpersoonskamers. De kamers kunnen we kwalificeren als mooie tot zeer mooie kamers. We zullen dan ook eerst met mooiste kamers beginnen te verdelen onder de eerste inschrijvingen.

Kortom wacht niet met inschrijven, maar pak meteen deze mooie kans op een geweldige Healey happening.

 

 

 

WIE ZIJN WIJ: 

Het Lustrum team van de regio Oost.

Han en Petra Punte

Rob en Ria Pronk

Wim en Wilma Reimerink

Albert Voogd en Claudya Hendriks

Bijgestaan door een Crew van regio Oost leden.

Secretariaat: AHOCN Lustrum 2020 p/a Han Punte, Postbus 157, 7500 AD Enschede

Lustrum2020@healey.nl

Inschrijfformulier Lustrum 2020

  • Samenvatting evenement

  • DataVan 11 juni t/m 14 juni 2020: 4 dagen voor met gezelligheid
    Wie komen er?200 mensen of misschien nog wel meer
    Hoeveel overnachtingen?3 x in luxe tot zeer luxe kamers
    Wat biedt het hotel?Wifi, Welness, sauna, zwembad etc.
    Wat eten we?Geweldig ontbijtbuffet, avondeten voor ieder wat wils met culinaire kunstwerken
    Wat gaan we doen?Prachtige toertochten door professionals uitgezet en uitgewerkt
    En wat nog meer?Op alle dagen de mooiste belevenissen
    Wat kost het?indien geboekt en betaald
    voor 1-1-2020
    € 475,-- p.p. in 2 p. kamer
    indien geboekt en betaald
    na 1-1-2020
    € 495,-- p.p. om 2 p. kamer
    indien geboekt en betaald
    voor 1-1-2020
    € 587,-- voor een 1 p. kamer
    indien geboekt en betaald
    na 1-1-2020
    € 607,-- voor een 1 p. kamer
    En als je al op de 10e juni wilt komen?€ 145,-- voor een nacht op een 2 p. kamer inclusief ontbijt
    € 35,-- p.p. voor het diner 's avonds op de 10e.
  • Deelnamekosten

  • Prijs: € 475,00 Aantal:
  • Prijs: € 495,00 Aantal:
  • Prijs: € 587,00 Aantal:
  • Prijs: € 607,00 Aantal:
  • Prijs: € 72,50 Aantal:
  • Prijs: € 35,00 Aantal:
  • Uw inschrijving is pas definitief als het inschrijfgeld is bijgeschreven op onze bankrekening
    € 0,00
  • Door aanvinken van dit vakje geeft u aan, dat u zich ervan bewust bent dat uw inschrijving pas definitief is na ontvangst van uw betaling.
  • De AHOCN en de organisatoren van het evenement zijn niet aansprakelijk voor veroorzaakte of opgelopen schade tijdens dit evenement. Elke deelnemer rijdt voor eigen risico en is zelf verantwoordelijk voor transport bij schade of uitvallen van zijn voertuig. U dient zelf voor alle nodige verzekeringen en eventueel voor een annuleringsverzekering te zorgen. Door aanvinken geeft u aan dat u zich hiervan bewust bent.
  • Ik geef toestemming voor het gebruik en de verwerking van de door mij verstrekte (persoons)gegevens t.b.v. de organisatie van het evenement. De gegevens worden gebruikt voor het plannen van het evenement, het informeren van de deelnemers aan het evenement en het verkrijgen van diensten van derden zoals horeca gelegenheden en ticketbureaus. Nadere informatie over de manier waarop de vereniging met uw gegevens om gaat zijn vermeld in het Privacy Statement op de website.